Yavaş yavaş akıp gidecek her şey.

Tuzla buz, yerle yeksan bir duvarın
Yaraya bastırınca ağırlaşan acının...
Dün ölmek için güzel bir gündü

Ama yaşıyorum,
Yaşamak buysa eğer...

Elimize bulaşmış boyaların izine bakarken
Kaçırıyorum tek bir anı.
Boynuma ekşi kokan şiirler dolduruyorum.
Bana dünden daha güzel bir gün
Olduğunu soyle bugun için.
Ellerimle ellerine taşıdığım,
Evimin naftalin kokusunu bastırırken
İçimizdeki savaşın bittiği noktada
Tam da burada bekliyor olacağım

Ama yaşayarak,

Yaşadığımı sanarak...
Yaşatarak her şeyi.
Guzel bir gün olduğunu soyle şimdi.
Ceviz ağaçlarının altına
Sararmış vucutlarimizi yatırırken
Aklımda en son kaldığın an'ı hatırla
Ama yaşayarak
Yaşadığını sanmayarak...

Boynumun ekşi kokan yanına koşarken
Bana baharı getir bu kez.
Ekim ayı bitmek üzereyken
Soğuk ellerime yakarken bir kibriti

Bir saniye düşünmeden,
Korkmadan,
Korktuğunu sanmadan.
Susarak, susayarak
Bir kere olsun...

'Özledim' de...

Soğuk ve ıslak ekim ortasında
Üşümüş bir şarkıyı dinlerken,
Omuzumu acıtan ağrıya bakıyorum.

"Bugün dünden daha güzel"
diyorum.
Baharını getireceğin zamana kadar
Soğuk bir dizenin ortasında
Saçlarımdan geçtiğin yerleri seviyorum.
Ama yaşayarak,
Yaşadığımı sanarak.

Bir gün daha ölmeden.

Öldürmeden.


Özledim.

Yorumlar