...DEDİ PALYAÇO


Bir milim sarf ettiğim şiirleri bilse
Tutar mı dizelerimin ağırlığından dedim.
Dizlerim nicedir acıyor şimdi.

'Acın omzuna ağır gelince
Omzunu ağrıtan acıya yükleyeceksin
Bütün acını' dedi palyaço.

Akdeniz’in sahile bakan yamacında
Dibin görürken içtiği rakının,
İçtiğim çay bile acı geliyordu bana.
Kaç dudakta söndürdü sigarasını.
Kim bilir kaç şiirsiz kadına
Seni seviyorum dedi.
Gün gelir bir gece vakti
Çıkar yatağından ayakların.
Kapısına varınca yeniden atıverir kalp.
İşte o zaman al diyeceksin bunları.
Acını omzundan çekip vereceksin.

'Kumbaramda sana şiir biriktirdim
Bir yığın gözyaşıyla diyeceksin'
Dedi palyaço.

Gözleri aklıma düşünce
Unutuveriyorum dizelerimi dedim.
Bata çıka sarıyorum omuzlarımı.
Solmuş bir menekşenin
Acısı kadar yaşıyorum.

Ne dersin palyaço?
Sever mi dersin,
Dizeleri sigara kokan bu kadını.

'Sevmezse kalbi kurusun' dedi...

Yorumlar